Zomervakantie 2018

25 augustus 2018 - Hoch-Elten, Duitsland

24 augustus.
7.15 Eindelijk. 3,5 weken vrij.
Vanmiddag de laatste voorbereidingen getroffen. Nu kunnen we gaan.
1e stop lekker dichtbij. Grave.
Diner (2 boterhammen met kaas😊 ) op de camperplek bij het gemaal van Sas.
Daarna bij Simone en Marcel op de koffie. Camper voor de deurr.
Honden uitlaten was geen enkel probleem. Annebelle was zo lief om dit voor mij te doen.
Om 21.30 naar huis. Alleen de straat oversteken dus. Heerlijk geslapen.
Maar 1x eruit om mijn pijnlijke oog te verzorgen.
Lekker de regen op mijn dak.

25 augustus
Op tijd op. Lekker uitgerust.
Ontbijten bij de overburen. Na een paar goede knuffels op weg naar Beuningen. Bij papa koffie met heerlijke cake. Zelfgemaakt natuurlijk.

Daarna naar Hoch Elten gereden.. 45 km. Maar meer dan genoeg met maaar 1,5 oog ter beschikking.
Mooie camperplek op de berg. Beetje blubberig door de lang gewenste regen.
Uurtje gelegen om mijn oog te laten rusten. En wij alle 3 ook.

Na de koffie, rugzak op en aan de wandel. Doel het blote voetenpad in de buurt.
Helaas begon het te regenen, dus snel terug gelopen. Bij pannenkoekenhuis naast camperplek lekker gegeten. Helaas was biertje iets te groot. Maar wel lekker. Foto

Weer lekker op bed gelegen voor mijn oog en daarna nieuwe wandelpoging. Mooi uitzicht tot aan Kleve volgens de borden. Foto
Door het bos gelopen. Hondjes lekker gesnuffeld. Weer wat nat geworden.
Dat gaf thuis gemopper van vooral Hummer. Ik wil geen natte pootjes op bed.

Lekker nonogrammen gemaakt op de telefoon (ofwel Japanse puzzels).

Ik had vanmiddag een gesprek met een mw die het pieterpad liep. Zij gaf me het adres van haar reisblog. Bleek dus heel makkelijk om er 1 zelf te maken. Dat dus maar gedaan zoals je ziet.