15 augustus

15 augustus 2021 - Borken, Duitsland

Vandaag na  het ontbijt vertrokken zodat we morgen niet alles in 1x hoeven rijden. Paar keer heerlijk😖 in de file gestaan, vanwege wegwerkzaamheden.

Het is weer goed warm vandaag, zeker zonder airco. Bas had het zo warm dat hij regelmatig op zijn rug ging liggen. Helaas is het niet gelukt om daar een foto van te maken, hij draaide iedere keer snel op zijn buik als Jos een foto wilde maken.

Na 235 km in dik 4 uur waren we op onze overnachtingsplaats. Een grote camperplek in Borken. Alleen plekken in de zon, maar achter de camper is er gelukkig voldoende schaduw.

Na 3x richting betaalpaal had ik eindelijk een kaartje bemachtigd. 1e keer alleen pasje bij me, die wilde hij niet. 2e keer keurig muntjes bij elkaar verzamelt, lustte de paal geen muntjes van 20🤨. 3e keer had ik juiste betaalmiddelen bij me. 6 euro voor 24 uur incl stroom. Maar dat hebben we niet nodig. Is gelukkig maar voor 1 nacht.

Vanavond pizza gehaald, gwandeld, gezwommen (Hummer) en tot 21.00 met de nederlandse buren zitten kletsen. Toen begon het ineens te regenen en zijn we naar binnen gegaan.

Weer een superfijne dag gehad. Morgen helaas weer naar huis.

1. Nicole:
    15 augustus 2021
    Ah hihi wij waren daar naar onderweg maar uiteindelijk 15 km verderop in raesveld gestaan.
  2. Lon Hendriks:
    16 augustus 2021
    Ook helemaal niets mis mee