17-9

17 september 2018 - Gendringen, Nederland

Slecht geslapen vannacht. Uiteindelijk maar de mailbox van mijn werk doorgenomen en opgeschoond.

Na het ontbijt in de auto gestapt en naar Gendringen gereden. Daar even gewandeld en boodschappen gedaan. Rest van de dag tot 20.00 lekker buiten gezeten met een boek. Het was weer heerlijk weer vandaag.

Alweer laatste vakantie dag. Morgen naar huis en overmorgen begint het dagelijkse leven weer.

Aan de ene kant zijn deze 3 weken eindeloos lang geweest (in positieve zin) en toch nog snel omgevlogen.

Mijn energie en uithoudingsvermogen zijn verbeterd. Ik kan weer 200 km aan 1 stuk rijden. Dit waren er max 100 in diverse etappes enige tijd geleden.

Alleen op vakantie is eigenlijk best mee gevallen. Tuurlijk mist er iemand. Gelukkig heeft deze camper geen herinnering aan Eymard. Dat had ik meer in de camper van mijn vader de afgelopen dagen. Daar liggen juist alle camper herinneringen.

Volgende lastige dag zal over 2 weken zijn verwacht ik. Mijn verjaardag.

Maar ik kan nu eigenlijk alleen maar terugkijken op 3 weken van mooie herinneringen.

1. Nicole:
    17 september 2018
    Dat heb je maar even mooi geflikt zelf. Nu hopen dat dadelijk thuis je deze lijn kan volhouden weer.