6 mei

6 mei 2023 - Raamsdonksveer, Nederland

Lekker uitgeslapen, voor zover Bas dit toeliet🥴.

Na het ontbijt de fietsen gepakt en helemaal naar Geertruidenberg gefietst. Een mooie tocht van wel 1,7 km🤪. Een mooi klein vestingstadje met een historisch marktplein en wat oude militaire gebouwen.

20230506_121915

De kruitopslag, nu een hele mooie trouwlocatie.

20230506_121113

De kettingen leken net echt,  maar waren echt uit staan gehouwen.

Bij een leuk, wat alternatief zaakje koffie gedronken.  Een concept met een café,  kapper en shop in shop hoekjes.

Na een mooie wandeling op een terras een heerlijke sorbet gegeten. Lekker gezond, met kersen.🤪

Daarna het centrum van Raamsdonkveer verkend. Ook hier, klein maar fijn. Wat boodschappen gedaan en thuis op ons terrasje gekeken hoe de boten in of uit het water gehaald werden.

We kregen een nette mail dat we vandaag of morgen alsnog naar het Animal Event mogen met het kaartje van gisteren. Wat een topservice! Helaas is dit lastig inplanbaar omdat we morgen ook de camper leeg naar de stalling willen hebben. Anders wordt het morgenavond haasten en dat is geen fijn eind van de vakantie.

Onze laatste vakantie avond van huis. Morgen weer richting Oss.

Tot 18.00 lekker buiten gezeten

20230506_163928

en toen in 5 minuten alles naar binnen gegooid, waren we net voor de stortbui binnen.

1683389361664826353760836176947

Het was weer een heerlijke relaxete dag.