4 mei op naar Tilburg

4 mei 2023 - Tilburg, Nederland

Heerlijk geslapen. Vanmorgen grote ronde gemaakt met de mannen, langs het water over de dijk en via hoofdingang camperplaats weer terug. Onderweg kwamen we een echt strand tegen. Hummer was helemaal enthousiast en ging lekker met de pootjes in het water en stokjes ophalen en kapot knagen. Bas stond er naar te kijken. Hij vond de branding erg spannend, maakt geluid en komt naar je toe, gelukkig kon hij achter mij schuilen🤫😁.  En zijn broer deed van die rare dingen die er ook wel leuk uitzagen, maar iets te dicht bij dat enge water. Ik had helaas geen camera bij me, dus hebben we maar schelpen meegenomen als bewijs.

IMG-20230504-WA0000

Na het ontbijt vertrokken richting Tilburg. Bij het Ibis hotel is een goed betaalbare staplaats, niet te ver van de Beekse Bergen. Vorig jaar hebben we hier ook gestaan voor het Animal Event, zijn we zelfs op de fiets gegaan. Nu gaan we er morgen met de camper naar toe.

Eerst boodschappen gedaan en heerlijke kibbeling gehaald. Ons in de schaduw geïnstalleerd met een glaasje drinken.

Vanmiddag camper en rolstoel een grote schoonmaakbeurt gegeven en heerlijk van de zon genoten.

Een lekker relaxete dag waarin we energie hebben opgespaard voor het Animal event morgen.