14-9 naar Rhede

14 september 2018 - Rhede, Duitsland

Heerlijk geslapen alle 3.

Vanmorgen was het wat mistig en 12 graden buiten. De 2 vuilniszakken met campermatten en knuffels weg gegooid. Helaas zat Rommeltje hier ook bij. Dit is een beer die Lotte heeft uitgezocht op de rommelmarkt toen ze een keer samen met Eymard naar de vierdaagse feesten in Cuijk is geweest. Eymard was aan het mopperen dat we teveel beren in huis hadden en kwam toen met Rommeltje thuis. Omdat ik niet wist wat er allemaal met de Giardia was besmet en dit allemaal niet uitgekookt kon worden, alles toch maar weggegooid. Ze hebben inmiddels wel vervanging: een dinosaurus met piepje en een zeehond.

Tegen Lotte gezegd dat de knuffels in Bielefeld blijven wonen. Voelt toch wat naar helaas.

Rustig aan naar Rhede gereden voor laatste vakantie dagen. Mijn vader gaat voor het eerst weer met zijn eigen camper. Alleen, maar toch ook samen.

Onderweg gestopt voor koffie en een broodje en met koffie, broodje en 3 nieuwe shirts teru gekomen. Bleek een Garry Weber outlet te zijn. Duurste shirt was €12, kon ik niet laten liggen. Ik heb ook onvoldoende shirts met langere mouwen bij me.

In Rhede auto lekker in de zon gezet. Boodschappen gedaan en lekker buiten gezeten. Wachten op mijn vader. Hondjes lekker buiten met water en brokken. Heerlijk relaxed.

Om 16.00 samen koffie gedronken en daarna het dorp in geweest en biertje geronken op een terras. Om 18.00 weer thuis. Beitske had voor eten gezorgd, ik voor het toetje.

Tot tegen 10en lekker zitten lezen en kletsen. Toen ben ik naar huis gegaan.

Weer een prima dag gehad. Was lekker weer vandaag.

1. Nicole:
    14 september 2018
    Ah dat is dus goed gegaan. Benieuwd hoe het hem gaat bevallen zo.