16-9 via het zwembad naar Borken

17 september 2018 - Borken, Duitsland

Ik werd om 8.45 liefdevol gewekt door de buurman.

Na het ontbijt naar het zwembad van Rhede. Daar is vandaag honden zwemmen. Helaas was alleen het diepe bad open. Hummer is op een drijvend vlot geweest. Heeft klein stukje gezwommen. Hij vond het dood eng. De eerste keer vergat hij bijna zijn pootjes te bewegen. Gelukkig hield de badjuf hem vast. De 2e en 3e keer zwom hij steeds beter.

Daarna hebben we geoefend in een boot van de reddingsbrigade. Was voor allebei geen punt. Ze zaten zo in de boot.

Later hebben ze allebei een zwemvest geprobeerd. Ook Lotte heeft ook klein stukje gezwommen.

Daarna naar Borken gereden. 2x fout gereden. Uiteindelijk gevonden. Bij het sportveld. Stond nu helemaal vol met gewone auto's. Met veel moeite papa's camper op 1 van de vrije plekken gezet. De mijne ergens langs de kant gezet.

Waarschijnlijk is er straks meer plek als het voetballen klaar is.

Even gewandeld. Mooi park bij een kasteel. Even op een terrasje gezeten.

Het is weer supermooi weer vandaag.

Na de rest van de wandeling even op bed gelegen met een spastische darm aanval. Daarna uit wezen eten, zonder kinderen.

Bij terugkomst even wezen hollen. Bij pa gezeten tot 20.00. Toen wilde Lotte en Hummer naar huis.