11-9 Reisdag naar Soltau

11 september 2018 - Soltau, Duitsland

Heerlijk geslapen vannacht 2x opgestaan omdat ik Lotte hoorde, maar er was niets aan de hand.

Tijdje naar het honden loslooppark geweest dat naast de camperplek ligt. Hummer heeft heerlijk samen met een andere hond achter een bal aan gerend en zelfs Lotte wilde even mee doen. Doe voelt zich dus al een stuk beter gelukkig.

Dan pillen ritueel. Spek, pillen en Hummer is geen goede combi. De spek gaat op. De pillen worden uitgespuugd. Die krijgt dus met pindakaas.

Rustig ontbeten en weer op reis richting huis. Onderweg laatste vervangspullen gekocht voor het bed. Dekbedovertrek en deken. Is alles weer schoon en veilig. 1e geplande stop over geslagen ivm het weer en door gereden naar Soltau. Eymard en ik zijn hier ooit geweest. Heel lang geleden met tent en Chica. Vlak bij de camperplek was de weg weer opengebroken. Werd weer rondjes rijden. Na 30 min gelukkig gevonden. Je mag hier maar 1 nacht staan. Moeten morgen dus weer verder.

De laatste 40 km begon de zon te schijnen en is het weer lekker warm geworden. Lekker stuk door het park gelopen met ze.

We staan vlak bij een zwembad met sauna. Dus dat ga ik maar doen vanavond. Heb ook weer behoefte aan een douche.

Vanavond 1 uurtje in het sole bad gelegen. Temperatuur tussen 32 - 36 graden en zoutgehalte van 3-5%. Daarna doodmoe. Ook zijn al mijn poriën gesteriliseerd door het zout. Was heerlijk.