9-9 weer mooi weer in Büsum

9 september 2018 - Büsum, Duitsland

Weer een gebroken nacht gehad. Lotte is nog steeds aan de dunne. Kleine beetjes met slijm. Paar keer er uit geweest vannacht en paar keer moeten opruimen. Het meeste op het zeil gelukkig.

Het is weer mooi weer. Rond 12.00 aan de wandel. Ik dacht dat ik het grootste strandstuk al had gezien. Niet dus!  Naar hondenstrand gelopen. Helemaal aan andere kant. Gras en aan de lijn. Maar doorgelopen naar het losloopterrein waar we gisteren waren. Rond 14.30 zouden daar vooral kleine hondjes komen. Dat klopte. Lotte had meteen flink sjans van een leuke vent Udo🐕, die ook alle andere mannen bij haar weg stuurde. Hummer vond een paar leuke meiden. 🐶🐶🐕🐕. Na een half uur weer gegaan. Er bleek gisteren vette ruzie te zijn geweest tussen eigenaren over stoelen. Er waren nu 3 stoelen gemerkt met verf. Schijnt zulke vette heibel te zijn geweest dat er 1 van het vaste groepje een heel eind verder ging zitten.

Om 16.00 weer terug in het centrum en even gaan zitten voor een bak koffie. Ik voel mijn voeten.

Vandaag mijn Barfuss 👣schoenen uitgeprobeerd. Ik heb ze 1 uur aan gehad. Je voelt allerlei voetspieren waar ik het bestaan niet van wist. Na 1 uur mijn gewone👞 weer aan gedaan.

Lotte heeft niet veel zin om veel te  lopen vandaag. Gaat met plezier de wagen in. Hummer blijft het heerlijk vinden in de wagen.

Toen ik naar een openbaar 🚽 was 💩 en het iets te lang duurde, kwamen ze allebei naar binnen om me te zoeken. Zo lief.

Lekker gegeten. Zelf gemaakte lasagna bolognaise (Niet door mij zelf🤗)+🍺 En zeer betaalbaar deze keer. Lekker warm en droog en toch het gevoel buiten te zitten. In een overdekt winkelcentrum.

Om 18.20 weer thuis. Opnieuw ontlasting van mijn tapijt kunnen soppen. De cabine bleek ook vol te liggen. Zag ik pas toen ik de wandelwagen terug zette en het daar licht was.

Gelukkig heeft ze overdag geen last meer gehad. Brokjes lijken vanavond ook weer te smaken.

Is weer een fantastische mooie zonnige actieve dag geweest. Voel mijn voeten.