31-8 🚵‍♀️naar Bad Zwischenahn

31 augustus 2018 - Bad Zwischenahn, Duitsland

Vanmorgen tig keer de wekker door gezet en me nog eens om gedraaid. Om 10.15 toch maar eruit. Even gewandeld. Sleepy, de nieuwe knuffel, toe geëigend door Lotte moest mee. Hij wilde ook spelen. Dus paar keer weggegooid. Hummer rent maar durft hem niet te pakken. Had gisteravond al meerdere keren op zijn kop gehad daarvoor.

Een tijd met de (superleuke) buurman staan kletsen. Maar omdat Hummer zo uitgehongerd was dat hij aan het gras begon, maar gaan ontbijten. Jammer van de buurman😛.

Mijn wc rol houder is vanmorgen ALWEER naar beneden gekomen. Met schroeven al. Rol maar weer neer gezet. Kortom situatie als vanouds, maar nu met gaten in mijn muur😣.

Na het ontbijt op de fiets. 17,5 km naar Bad Zwischenahn. Mooie route door stad, bos en groen. Een goede route app gevonden. Heeft me er, in het engels, keurig naar toe geleid. Duitse straatnamen in het engels is even gokken, maar met tekst erbij lukte dat prima.

Zo op het oog is Bad Zwischenahn een echt Kurort. Veel hotels, veel kleine winkeltjes en een zeer hoog rollator gehalte.

We hebben heerlijk door het kurpark langs het water gelopen. Tot Hummer zo moe er uit zag dat ik hem maar even gedragen heb.

Even de T€di in gelopen. Niet kunnen vinden wat ik zocht. Wel een leuk shirt voor Hummer gescoord. Past en staat hem goed. Leuk voor als het wat afkoelt.

Ik had de varkensoren klaar gelegd voor de pauze. Waarschijnlijk niet in mijn tas gedaan. Ze slapen echter vrijwel direct als ik ga zitten.

Moet weer eens een keer groenten eten. Salade besteld met een bananenweizen. Ben benieuwd hoe dat smaakt. Antwoord: lekker! Bier met vleugje banaan.

Grapje in de krant: hoe noem je een condoom met een gat? Een kinderverrassing.

Lekker gezeten met biertje en krantje tot de kids vreselijk naar huis wilden. Meteen geluisterd natuurlijk.

Met terug fietsen wilde de app dat ik ging betalen omdat ik buiten mijn gratis regio zat🤔. Beetje raar. Niet gedaan dus. Maar op de borden naar huis gefietst. Dat ging in de stad helaas niet helemaal goed. Uiteindelijk met google maps en 22,4 km in de benen thuis gekomen.

Alles op geruimd. Vloer en matten gepoetst. Ga nu om 19.20 lekker zitten.

Honden liggen heerlijk op de varkensoren te knagen. Lagen in de fietsmand. Gaan daarna denk ik heerlijk slapen.

De stenen heb ik voor Lotte gekocht. Hopelijk is ze dan wat rustiger tijdens het rijden in de camper.