3-9 er kwam geen eind aan🚙

3 september 2018 - Tönning, Duitsland

Vannacht weer een keer een slecht slapen nacht gehad. Was reactie op de supermooie dag gister die Eymard ook fantastisch had gevonden.

Lotte is jarig vandaag. 9 jaar alweer. Ik zie haar nog bij Eymard op schoot zitten toen ze 5 weken was. En waar we haar 8e verjaardag hebben gevierd.

Toch redelijk op tijd op en om 10.30 aangereden. Ik had een hondenstrand gevonden. Me alleen een klein beetje (beetje veel dus) in de afstand vergist. 300 km. Had ook de navi  kuren bleef ons telkens terug sturen naar het begin. Daar 1x ingetrapt. 20 km voor niets gereden, daarna google maps maar gebruikt. De 1e 100 km schoten niet op. Hoe meer ik reed hoe verder ik nog moest.

Uiteindelijk na een kop koffie en een broodje aan de laatste 100 begonnen. Die gingen supersnel.

Om 15.30 op plek van bestemming. Töning. Plaats op camperplek uitgezocht.

Apart en mooi groen. Iets minder uitzicht. Maar helemaal super. Blijk je je te moeten melden op de camping en krijg je plek aan gewezen. Minder mooi. Even doorgevraagd en mijn plek blijkt gelukkig vrij. Geluk gehad.

Prijs van plek was ook iets duurder dan ik in mijn hoofd had. Moest ik nog €3/hond/nacht extra te moeten betalen. Nu dus €60 kwijt voor 3 nachten. Maar aan het wad. Bij een leuk plaatsje,met mooi weer, dus waar klaag ik over🤔.

Even gewandeld en bij de strandtent frietje gegeten met een Hefeweizzen. Bier drinken lukt steeds beter😩.

Vanavond nog flink stuk gelopen door dorp en natuur. Heeft iedereen weer beweging gehad.