13-8

13 augustus 2023 - Melle, Duitsland

Heerlijk uitgeslapen en na het ontbijt op de fiets gestapt voor alweer een mooie fietsroute, de M1.

Screenshot_20230813_152103_ChromeScreenshot_20230813_151724_Chrome

Supergoed aan gegeven met bordjes. Zo goed dat het ons allebei opvielšŸ¤«.Ā Redelijk vlak en afwisselend. Bos, landerijen, bebouwing.Ā  Ook de ondergrond was redelijk rolstoeltoegankelijk. Op wat kleinere stukken na die er hobbelig, schuin of knip en plak waren. Bas was blij dat hij af en toe even mocht hollen. Ik ook, want dan zat hij daarna in elk geval weer even stil in de mand.Ā

Hummer wilde weer het liefste thuisblijven vanmorgen, maar die heeft toch ook wel weerĀ  genoten als co-piloot. Hij was daarna wel erg moe.

20230813_152543

Na ongeveer 20 km waren we bijna thuis en hebben we koffie gedronken bij de midgetgolf in het park.

Het is heerlijk fietsweer vandaag, lekker temperatuurtje en eenĀ klein briesje.

De mannetjes naar huis gebracht en samen naar het zwembad gegaan. Helaas kon Jos niet bewijzen hoe gehandicapt hij was en moest hij gewoon de normale entreeprijs van ā‚¬5,00 betalen. Blijft vreemd dat het in Duitsland wel en in Nederland niet mogelijk is om een code te krijgen over je beperking. Maar ja, wat is ā‚¬5,00? Jos schrok ervan dat alleen hetĀ buitenbad open was, maar het water was erg lekker. Over de golfslag, elk half uur 10 minuten, waren de meningen wat verdeeld. Ik vond het niets.Ā

Uiteindelijk hebben we bijna 2 uur in het zwembad doorgebracht, met een mooie aangepaste omkleed en doucheruimte en een douchešŸ¦½ waar Jos zelf in kon rijden. Om 18.15 waren we weer thuis en was alles weer vastgezet, ingeladen en uitgelaten.

Na een stevigĀ  maaltijdsoepje nog lekker van het mooie weer genoten. Morgen weer een stukje in deĀ  richting van huis.

Tot morgen

Fotoā€™s