6-8 zaterdag

6 augustus 2022 - Brüggen, Duitsland

Na een lekker frisse nacht, waarin we het dekbed uit de kast gehaald hebben  zijn we weer vroeg op gestaan. Na het ontbijt en een praatje met de buren: wie heeft een mooie fietstoute en waar vandaan? Van internet, via knooppunten app of via kaart? Zijn we weer op de fiets gestapt. Wij doen het via de fietsknooppunten app, die ook in Belgie en Duitsland werkt.

De honden laten we weer thuis. Hummers humeur is nog niet helemaal top en het commando "huispassen" leverde geen klachten op.

Screenshot_20220806-120035_Fietsknoop

Weer een route van ongeveer 30 km. Het is heerlijk fietsweer, het zou zelfs 1 of 2 graden warmer mogen zijn. Halverwege een sanitaire stop gemaakt op een leuk pleintje.

20220806_121158

Iemand van de drukbierende 🍻🍻 (om 11.45😳)  voetbalfans gevraagd om Jos over de drempel te helpen om binnen te konen. Daarna een  lekker ☕☕ gedronken.

20220806_121648

De voetbalfans gingen daarna met de huiftrekker verder.

Onderweg langs een recreatieplas gereden waar we deze op afstand bedienbare boot tegen kwamen.

20220807_161620Na iets meer dan 30 km, over een licht heuvelachtig  parkoers, waren we weer thuis  om 13.45 voor een welverdiende lunch.

Een nieuwtje: Bas lust geen Nederlands brood, of er moet vlees opzitten en dan nog laat hij het brood liggen als het vlees op is. Echter: het Duitse brood lust hij wel, vindt hij ook heel erg lekker.

De rest van de dag lekker voor de camper gehangen met zijn 4 en.