14-8 zondag

14 augustus 2022 - Liesborn, Duitsland

Vanmorgen gewekt door hele valse kerkklokken. Het is heerlijk weer. De camper staat helaas al helemaal in de zon. Gelukkig is er schaduw genoeg om te kunnen zitten. En na een uur stond de camper ook weer bijna helemaal in de schaduw

Na het ontbijt op de fiets gestapt voor een rondje van 30,9 km.

Screenshot_20220813-205059_Chrome

Helaas is de route alleen op beeldscherm te zien en met de zon erop dus niet zo goed. Hierdoor flink verkeerd gereden en kwamen in Oedt uit. Daar bleek dat we fout zaten.

Door deze fout weten we meteen wat Jos zijn fiets kan hebben. 800 m met 8,7% omhoog met daarna nog een 500 m iets omhoog  was net wat te veel. Hierdoor kwam er een foutmelding. Gelukkig hief deze zichzelf op zodra het weer vlakker werd. De 4 km daarna bergaf was een makkie. Met de rolstoel met 32 km/uur naar beneden zag er wel doodeng uit. Na de berg en de afdeling bleken we fout te zitten en zijn we met mr. Google weer terug gefietst. De zelfde weg 🥴. In Wadersloh op de zelfde plek als gisteren gestopt voor een heerlijke alcoholvrije bananenweissen🍺.

Het was wel een mooie route met goede wegen om te rijden. Uiteindelijk waren we om 15.15 weer thuis, met 40 km in de benen.

We waren alle 4 HELEMAAL NIET MOE 🤥🤭🤫

20220814_16085220220814_160856

20220814_160904

En hebben dus een lekker tukkie gedaan.

Vanavond nog een stukje gewandeld naar het zintuigenpark.

Rest van de avond zitten we weer lekker buiten.

Alweer een super fijne dag gehad.