Vertrokken.

26 juli 2019 - Wijnjewoude, Nederland

Om 9.00 vertrokken. Is alweer lekker warmđŸ„”. Een vlotte reis gehad op een kleine file na. Na een uur pauze drinkpauze behouden . De zelfgemaakte abrikozen vlaai van pa was een heerlijke verrassing.

Doel was Heerenveen bij het Thialfstadion. Een hele mooie plek, alleen nu niet geschikt. Geen schaduw te bekennen. Bij de 2e optie was masr plek voor 1 camper. Dus op advies maar doorgereden naar een camping. De Hanenburcht. Een kleine camping. Ook hier vooral zon. Klein schaduw plekje gevonden dat al snel weg trok. Hier blijven we 1 of 2 nachten staan. Hopelijk wordt het morgen ietsje minder warm.

De honden onder de kraan gezet. Wij natte handdoek en pet.

Straks worden de kippen en konijnen los gelaten. Ben benieuwd.  De đŸ¶ dames houden er erg van om tikkertje te spelen met konijnen.

In de schaduw met de krant, een boek en een koptelefoon,  is het best uit te houden. Lekker met een biertje.  De honden liggen nu lekker in de schaduw van mijn camper

22.00 het begint eindelijk wat koeler te worden. Het is nog maar 28 graden, voelt heerlijk fris aan.

2e was al in het sop. Vanmiddag middag frambozen gegeten en sap geknoeid. Hele jurk onder. Andere jurk aan getrokken en bier geknoeid.  Ook maar even in het sop gezet. 😖

1. Nicole:
    26 juli 2019
    Lekker vlaai, eeh morgen daar nog rond de 30 graden, zuid westen is nu koeler maar kans op noodweer daar, overal heet dus. Wel te doen kwa warmte verder? Anders groningen/friesland grens is camperplek met schaduw, tenminste die was daar 5 jaar geleden. Lauwersoog/lauwersmeer
  2. Simone:
    26 juli 2019
    ziet er lekker uit die taart! ondanks hitte....geniet er lekker van!