27 juli dag 2

27 juli 2019 - Wijnjewoude, Nederland

De dag begon vroeg. We willen voor de hitte vertrekken.  Wekker om 7.30 gezet.  Bo vond het belachelijk om zo vroeg op te moeten staan. Die kroop nog even lekker bij Jos. Het is heerlijk koel buiten. Hondjes lekker laten hollen.

Fietsen klaar gezet. Gasfles verwisseld en om 8.50 aan het ontbijt.

Het paard ging naar de wei voor de campers langs, de kobijnen en kippen lopen los rond.

12 km gefietst. De bospaden gaan helaas niet omdat jos zijn zijwielen dan vastlopen.

Lekker frietje gegeten buiten in de schaduw.  Met een stevig windje erbij. Heerlijk.

Terug gefietst. Ongeveer 11 km. Flinke wind en de stukken zonder schaduw waren flink heet. Voor 80 plussers op een gewone fiets af en toe net even te veel.

Om 14.00 waren terug. Dankzij een lieve overbuurvrouw konden we bij haar huisje in de schaduw zitten. Met een lekker windje prima te doen.Tot een uur of 7 lekker daar gezeten .

Inmiddels was het al wat minder heet aan onze kant.

De was gedaan, fietsen op de drager, drager moeten repareren, 2x de hondjes laten hollen.

Na douchen en opruimen om half  11 naar binnen. We hebben allebei wat dikke rode plekken van insektenbeten. Hopelijk zijn er winkels open in de stad morgen. Want we gaan naar Drachten.

1. Simone:
    28 juli 2019
    ziet er allemaal relaxed uit😉