25-4

25 april 2024 - Arnhem, Nederland

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Tot 7.30 terwijl ik normaal al om 7.10 in de auto moet zitten voor mijn werk. Ik had nu ook maar 1,5 minuten reistijd.

De mannen hebben nog iets langer geslapen en zijn daarna heerlijk wezen wandelen.

Ik had na mijn werk nog een borrel. Zelf gemaakte likeuren (fruit en koffie) van Gemma, waar we ook zelf een koffielikeur mochten maken. Deze kunnen we over 6 weken proeven.

1000012870

Er stond een bierproeftafel, maar helaas zonder personeel. Daar heb ik niets van geproeft, hoewel erg lekkere biertjes bijstonden.

En Stefan stond met een cocktail bar. Mijn 1e was met aardbei, rum en mint. Iets verdunt met Spa Rood. Deze was heerlijk. Daarna ook maar een Mojito geproefd/gedronken😉.

1000012871

Deze was inderdaad net zo lekker als de rest gezegd had. Gelukkig hoefde ik niet meer te rijden (daarvoor hadden we de camper ook meegenomen).

Omdat we geen eten meer in huis hadden, een tafel gereserveerd bij Fioretti in Oosterbeek. Een quattro stagione

1000012866

en een Cosa Nostra

1000012865

met 2 birra Morretti 0,0%.

Om 20.00 waren we weer thuis, weer net voor de bui. Met een cappuccino en een heerlijke koek sloten we weereen fijne dag af. Lijkt net vakantie.

Jouw reactie