4-5 Dagje Eindhoven met zijn 2en

4 mei 2024 - Eindhoven, Nederland

Vandaag Eindhoven in met zijn 2en. Bas dagje laten uitrusten. Er gaat een bus rechtstreeks naar het centrum. Ideaal dus. Jos heeft nu nieuwe kleren gekocht in een super chique zaak. Doppelgänger. De kleedkamers bekleed met roodlakzegel, alles in polostyle en bolhoedlampen. De prijzen waren hier prima te doen. Beter dan in de zaak waar we daarvoor waren binnen gewandeld. Daar waren de spijkerbroeken vanaf €350,00 en de polo's vanaf €160,00😬. Zijn we maar snel weer uitgegaan.

Ons zelf getrakteerd op een lekker frietje bij Pieperz.

1000013278

Het is best goed weer. Droog en te warm voor een jas. Een vestje was voldoende.

Nog een hele tijd door het centrum gelopen voor we wen ijszaak tegen kwamen. Daar allebei een ijscoupe gepakt.

1000013279

Daarna terug naar de bus. Allemaal super geregeld. Helaas begon het te hozen toen we er bijna waren. Laatste stukje dus flink nat geworden. Maar met een droog shirt en droge sokken en lekker binnen was het leed snel vergeten.

Bas was blij dat we er weer waren, hij had heerlijk geslapen vandaag.

Vanavond koelde het best nog af. We waren allebei lekker soezig van weer een dagje buitenlucht.

1000013281

Bas kwam heerlijk knuffelen vanavond.

1000013282

Nog tv gekeken en ons 🛏 op gezocht. Was een fijne afsluiting van een fijne week. Morgen weer terug naar huis.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda Bissels:
    4 mei 2024
    Kunnen jullie terug kijken op een fijne vakantie!!

Jouw reactie