3-5 Animal Event

3 mei 2024 - Eindhoven, Nederland

Vanmorgen vroeg op zodat we ruim op tijd bij het Animal Event waren. We waren voor de officiële openingstijd, maar mochten meteen doorlopen.

Door de regen van gisteren was het niet overal even goed begaanbaar.

1000013212

Dit jaar begonnen we met de escaperoom. Je kon 9 stempels halen, wij gingen vior de 3 beginnerslevels: Level 1 leuk op de foto.

10000132131000013214

Level 2: het lot bepaalde welk spel je moest doen. Wij gooide 3: twister met baas en hond. Dat lukte prima.

10000132151000013239

Door naar het volgende level: bleek er geen beginners meer te zijn, moesten we door naar het gevorderde level. Het buitenspel maar meteen overgeslagen. Moest Bas aan een touw trekken om een luik te openen. We kennen onze grens. Bij de kameel

1000013216

moesten we een donkere tent in en kregen we een blacklight zaklamp mee (kon je nog steeds niets zien🤔). Doel: op zoek naar de code om de kist te openen. Bas moest de code zoeken. Er was een snoepspoor uitgelegd die hij moest volgen. Helaas van vreselijk vies snoep volgens Bas. Gelukkig zag ik een opgerolde mat waar snoep ik zag liggen. Deze afgerold en toen hadden we de code. Won Bas een lekkere kauwstaaf. Ik was al blij dat hij zo relaxed mee deed.

Met onze 3 stempels konden we onze prijs ophalen: een zakje van dat zelfde vieze snoep😝😁.

Doorgelopen naar de stands. Inmiddels was het niet helemaal droog,

1000013219

maar alles was nog prima te lopen/rijden.

We zagen een demo schapendrijven.

10000132171000013218

En liepen langs allerlei snoep en voerstands. Het ene voer zou nog lekkerder zijn dan het andere.

Reactie van Bas: lust ik niet🤢; stinkt😳; dat zet je je ergste vijand nog niet voor🙄; dat ruikt best lekker, maar is echt niet te vreten🤮; nou, misschien als ik hele erge honger heb, maar nu niet!🤔 Uiteindelijk was er 1 soort snoep en 1 soort worst die hij zo lekker vond, dat een 2e stuk er ook in ging. Voordeel: nu geen misselijke hond mee terug. Was andere jaren wel anders😉.

Hij heeft ook nog mee gedaan aan een vergelijkend waren onderzoek: welk van de 2 soorten brokken is het lekkerst. Antwoord Bas: die ene lust ik zeker niet, de andere ruikt redelijk, maar die hoef ik ook niet. Een zeer kritische consument dus😄.

1000013220

Inmiddels begon het wat harder te regenen en hebben Bas en ik onze ook regenpakken maar aangetrokken. Het was ook behoorlijk fris.

10000132321000013230

Het stranddeel was nu prima berijdbaar, in tegenstelling tot vorige jaren. Geen mul zand meer en een heleboel houten vlonders.

De doggy diven was indrukwekkend, maar lastig te fotograferen

1000013228

Bas heeft rijles gehad, nu ook met de bediening van de gashendel

10000132341000013235

We hadden ons ingeschreven voor een workshop, maar om daar te komen moest je tot aan je enkels de bagger in en was er voor Jos niet te komen. Deze dus maar laten schieten.

Om 13.45 hadden we ons rondje gedaan en werd het er zeker niet droger op en zijn we maar weer naar de camper gegaan. Alle natte baggerspullen in de camper gekiept en in de stromende regen de handbike opgeladen.  Was op zich wel gezellig,  maar volgend jaar slaan we toch maar een jaartje over. Koud, nat en vermoeiend.

1000013233

Camper weer volgetankt met "goedkope" diesel. Deze was maar €1,809🤣. En wat boodschapjes gedaan.

Doorgereden naar de CP in Eindhoven. Geen mooie plek, maar prima voor 1 of 2 nachten en een dagje Eindhoven.

Dit noemen wij: de familie van Rosmalen gaat een dagje op stap.

1000013236

En 5 minuten later ziet de woonkamer er zo uit:

1000013238

En de cabine

1000013237

Vanavond werd het toch nog mooi weer.

1000013245

Bas was hélemaal NIET moe😉.

1000013242

Vond plassen voor de deur prima, maar helemaal naar de prullenbak en terug toch echt te ver. 🥴 🤣

1000013246

Hij mag daarom morgen waarschijnlijk lekker een dagje thuis blijven pitten, kunnen wij rustig met zijn 2-en de stad in.

Tot morgen.

1. Jolanda Bissels:
    3 mei 2024
    Wat een super leuke foto's.
    Wel stom dat jullie geen prijs kregen.
    Veel plezier morgen in Eindhoven.
    Wij gaan zondag naar de psv- stad!!

Jouw reactie