28-7 Helemaal naar Höhr-Grenzhausen

29 juli 2023 - Höhr-Grenzhausen, Duitsland

Vanmorgen alles klaar gemaakt om te verhuizen. Water gevuld, stroomkabel opgerold.

Geprobeerd om de schakelaar boven het bed te repareren,  want deze deed het weer niet. Nu moeten we echt op zoek naar een nieuwe schakelaar.

Na 15 km alles weer uitgepakt. Was een kort ritje. Ik had net fietsen klaargezet en toen begon het een beetje te druppen, om er, 5 tellen later, met bakken uit te komen. Jos was gelukkig  nog net niet buiten. Dit herhaalde zich nog 2x. Daarna zijn we gegaan met zijn 2en, Bas en Hummer leken blij te zijn dat ze niet mee hoefden.

Vlak bij was een spiksplinternieuw winkelcentrum.  Bij de slager vlees gehaald en een belegd broodje Mett en Frikadel.  Heerlijk en niet duur. Naar Aldi en Lidl geweest voor de weekendboodschappen. Een nieuwe schakelaar zou zich op 8 km afstand bevinden, maar we werden al snel een (iets te grote) weg op gestuurd, dat hebben we maar niet gegokt. Bij de REWE hadden ze gelukkig leuke noodoplossing liggen.

Bij huis begon het, het zal niet zo zijn, weer te regenen. Het bleef de hele middag op en af gieten. Het werd dus een hangdag😒.

Vanavond heerlijk vlees van de slager gegeten met aardappelpuree en gebakken champignons.

Zat de tafelpoot ineens erg los en haden we een wiebeltafel. De grote tafel gebruiken we eigenlijk hoogst zelden omdat hij superonhandig in het gebruik is. Dus schroeven vast gedraaid (waren er 2 kei dol) en toen wilde de poot niet meer uit de voet🥴😖😫. Kwam de voet los van de vloer🫨🫤😖😖. Dus daar onder een keer goed kunnen poetsen🤣. Toen de montagekit maar gepakt en nu maar hopen dat de kit in combi met de schroeven de boel op zijn plaats houden.🙄😬

Vanavond wordt een rustige hangavond.

Was geen topdag vandaag. Morgen weer beter.

1. Jolanda Bissels:
    29 juli 2023
    Balen dat weer.
    Ik ga duimen voor jullie dat het morgen beter wordt!