8-8 verhuisdag

8 augustus 2022 - Rhede, Duitsland

Vanmorgen voor het ontbijt vertrokken naar een volgende plek. Grefrath op ongeveer 20 km. Inderdaad een mooie plek, maar geen schaduw en aangezien het de komende dagen lijkt ons dat niet zo'n strak plan. Op zoek dus naar een schaduwrijke plek met stroom, want zonder zon laadt de accu niet vol..

Uiteindelijk besloten op naar Rhede tecgaan, die plek is zeer schaduwrijk, goedkoop en heeft stroom. Helaas betekende dat 100 km verder rijden en flink in de file. We waren uiteindelijk 2 uur later, rond 14.15 op plaats bestemming. Vol in de schaduw, op gras. Het verlate ontbijt smaakte heerlijk.

20220808_142726

Na het eten gaat Jos op zoek naar de supermarkt.

20220808_152013

Bas baalt dat hij niet mee mag en gaat zitten wachten.

20220808_152206

Vanavond lekker gekookt, tortellini met ham a la carbonara en erwten wortelen salade.

We blijven inderdaad in de schaduw zitten, wel zo gunstig de komende dagen. Nu om 19.30 komt pas de zon een beetje op onze camper.

Het stikt hier van de honden en er wordt dan ookbregelmatig geblaft. Bas gedraagt zich best netjes, maar de buurhond links vindt hij wel een beetje te groot en te eng. Deze hond blaft ook veel waardoor Bas getriggert wordt. Hopelijk went het een beetje.

We gaan nog lekker lang buiten zitten vandaag. Weer een fijne dag gehad.

1. Mientje Pas:
    8 augustus 2022
    Gelukkig dat jullie een schaduw plek hebben gevonden wand het word hier zo heet niet normaal maar geniet er van . Hier is alles oke