2-8 dinsdag

2 augustus 2022 - Herk-de-Stad, België

Een keer heerlijk uitgeslapen. De temperatuur buiten is een lekkere 23 graden. Met honden uitlaten kom ik er achter dat de 23 graden komt omdat we tegen de bomenrand staan. 2 plekken verder staan ze al in de zon en is het zeker géén 23 graden maar al veel te heet. Dat wordt bodycoolerweer vandaag.

Na het ontbijt op de fiets gestapt voor een fantastische mooie route door meerdere natuurgebieden.

Screenshot_20220802-153617_Fietsknoop

Route was iets langer dan was aangegeven, maar perfect aangegeven. Best goede fietspaden, op een paar stukjes na die voor halve of hele hartverzakkingen zorgde omdat ze niet helemaal rolstoel geschikt bleken te zijn.

Gelukkig waren er veel stukken in de schaduw en stond er een licht windje. Geen last gehad van de warmte dus.

Bas en Hummer konden op sommige stukken in het bos nog even lekker hollen. Bodycoolers onderweg nog een keer bij gevuld, want die droogden best snel op.

Na afloop maar een terrasje gepakt in het centrum. Gezien de prijzen proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar meer kosten hebben we niet vandaag.

On 16.30 waren we weer thuis. 36,1 km in de benen/hand.

Buiten is het 30 graden, binnen 31. Is veel maar we hebben wel eens meer aangetikt in het verleden met zulk weer. Alles maar weer opengegooid in de hoop dat het afkoelt.

Gemerkt dat je met ducttape en bizonkit (bijna) alles kunt repareren. Van mijn sandaal was een bandje kapot gegaan gisteren en 1 brillepoot viel er telkens af. Beide hebben zich vandaag keurig gedragen en zijn blijven zitten.

20220802_164919

Achter de camper is lekker schaduw, is wel uit te houden weer vanavond. Nog lang blijven zitten en toen de iets te warme camper in. We laten de ramen maar open vannacht.

1. Jolanda Bissels:
    2 augustus 2022
    Langeve de creatieve reparaties!!!
  2. Simone:
    2 augustus 2022