Amsterdam dag 2

27 februari 2022 - Amsterdam, Nederland

Heerlijk geslapen vannacht. Na een lekker ontbijt alles in de auto geladen en naar het Rijksmuseum gereden. Daar stond een flinke rij, ondanks dat je van te voren een tijd moest reserveren. Maar gelukkig kregen we Rolstoel Voordeel: we werden uit de rij gehaald en naar de lift begeleid.

Na de 3e en 2e verdieping bezocht te hebben, met zonder de Nachtwacht, waren we helemaal gaar (we waren inmiddels 3,5 uur bezig), was het tijd voor ☕☕. Wel met zonder 🍰, want om €5,75 te betalen voor een stukje appelgebak😳😖 niet dus!

Tijdens de koffie besloten om de rest van het museum een andere keer te gaan doen. We zijn allebei toe aan frisse lucht.

Heerlijk gewandeld, stukje stad, stukje vondelpark, stukje museumplein. Daar ook wat gegeten, lekker op een windvrij terrasje.

Jos een Affligem biertje: In een Heinekenglas😖👎. Ik een Sturdy IPA 0,5  beer. Met frietjes en een hotdog.

Om 17.45 waren we moe maar voldaan weer terug in het hotel. Weer een superdag gehad.

De dag hebben we afgesloten met een Ijwit biertje  van brouweij Ijwit, in de lobby.

1. Jolanda Bissels:
    28 februari 2022
    Volle dag leuk bezig geweest.
    Heerlijk.
    Geniet er samen van!