29-12

30 december 2022 - Goch, Duitsland

Ondanks een erg winderige nacht, heerlijk geslapen.

Na het ontbijt de 🚴‍♂️🚴‍♂️ gepakt en op pad gegaan. Omdat het bleef miezeren en fors waaide, toch maar geen fietstocht gemaakt, maar meteen naar het centrum gefietst. Omdat onze camperradio het niet lekker meer doet ons zelf getrakteerd op een nieuwe (waardoor we nu lekker de top2000 kunnen ontvangen).

Wat rondgelopen en op een zeer winderig terras ☕ en 🍰 gebruikt. De mannen vonden zichzelf erg zielig.

20221229_133128

Nog wat boodschappen gedaan en om 15.00 weer richting huis gefietst. De honden nog even in de speeltuin gezet. Helaas begon het in 1x te 🌧🌧. Bas meldde zich snel, maar Hummer vond het veel te leuk met de andere 10 🐕🐩. Die moest ik op gaan halen en bijna mee slepen.  Iedereen zo snel mogelijk naar binnen gestuurd en daarna fietsen en rolstoel ingepakt en vastgezet. Lekker nat geworden. Met de kachel was het gelukkig  snel lekker ♨️♨️. We zien wel hoe duur de electrische verwarming uit gaat vallen als we af gaan rekenen.  Het gas is in elk geval vreselijk duur €60 voor 10 liter.

Vanavond lekkere bami gegeten met Vega kroepoek. En ja, dat bestaat! Langleve het kerstpakket. Het was in elk geval luchtig knapperig en rete-vet🙄.

Na het eten, een snoepje en een plas moest er geknuffeld worden.

IMG-20221229-WA0001

Boekje lezen is er dan niet bij🥴.

Een rustige avond gehad met de top2000.

Morgen weer verder.