28-12-22

28 december 2022 - Goch, Duitsland

Gisteren besloten om toch met de camper op pad gegaan.  Jos is genoeg opgeknapt en we moeten volgende week naar Helmond en Brummen, want ..... Jos krijgt eindelijk na 3 jaar een nieuwe rolstoel!!

Vandaag naar Goch gereden naar wohnmobil stellplatz Hundetreff. Een plaats buiten Goch bij een gigagrote hondenspeeltuin.

Plek zelf is niet goed begaanbaar nu, vanwege het weer en gras  en rolstoel is geen handige combi. We mochten dus langs de kant van de weg. Alles lekker blubberig, maar ja. Stroom gepakt voor  de kachel, want nieuwe gasfles was €60,00 gisteren. En een beetje warmte is wel handig, ook al is het buiten 10 graden. Het waait wel flink en het miezert regelmatig.

Stroom aan gesloten en Bas en Hummer naar de speeltuin gebracht. Die wordt ook gebruikt als pension en dagopvang. 10 grote honden liepen los. Meteen mijn broek onder de baggerige hondenpootjes, want ze moesten allemaal ff dag zeggen.🤗 Na wat gewenning, de heren even daar gelaten zodat we even de ruimte hadden binnen. Na 20 min ze weer opgehaald. Hummer liep lekker tussen de honden, Bas liep helemaal achter op het terrein. Gelukkig kwam hij best snel terug en was hij best gelaxed. Morgen maar weer oefenen met hem.

20221228_14072120221228_140756

16722361130937102008330002626182

In de avond leuke kerstverlichting.

20221228_172427

Morgen wordt het gelukkig weer droog volgens de berichten, kunnen we weer gaan fietsen.

1. Simone:
    30 december 2022