Dag 2 op naar Emmen

25 april 2023 - Emmen, Nederland

Vanmorgen waren we lekker vroeg wakker. Na het ontbijt op weg naar Emmen. Eerst nog even langs bij De Wit in Schijndel. De fietshoes is wat lek hier en daar.

Met een nieuwe fietshoes de lange reis naar Emmen begonnen. Een rit van dik 200 km. Onderweg was het gelukkig rustig op de weg. Na een rit met zon en wind afgewisseld met regen en hagelbuien kwamen we om 13.45 aan op de camperplaats in Emmen. De koffie en de boterham smaakte heerlijk. Helaas konden we niet lang uitrusten omdat onze 2 kleine schattebouten wel heerlijk uitgerust waren na 200 km slapen. Er moesten dus leuke dingen gedaan gaan worden en snel!

20230425_142511

Fietsen maar voor de dag gehaald en op pad gegaan. We zitten vlak bij het centrum. Omdat Hummers lange lijn vanmorgen overleed op zoek gegaan naar een dierenspeciaalzaak. Een flink eind gewandeld (merk wel dat mijn conditie superslecht is na alle virusperikelen van de afgelopen weken).

Met een nieuwe riem weer huiswaarts gelopen. Omdat er weer een hagelbui aankwam, bij een bakker naar binnengegaan voor koffie met een saucijzenbroodje.

20230425_163344

20230425_163323

Daarna was het gelukkig weer droog en zonnig. Laatste stukje ging snel. Even wat boodschappen gedaan en die bij Hummer in de bak gedaan. Vond Hummer niet zo'n probleem, kon hij vast proeven of de abdijkaas wel lekker was.😏

Om 18.00 weer thuis. In een bui alles uitgeladen, de  fietsen en rolstoel vastgezet en ingepakt.

Vanavond lekker rustig in ons kleine huisje.

Was weer een fijne dag.