24 juli

24 juli 2023 - Brunssum, Nederland

Vanmorgen onze 2 (zoals verwacht, vreselijk stinkende) mannetjes weer opgehaald.  Het was goed gegaan gelukkig, was met Basnog even spannend omdat hij bij het vorige pension niet meer terug mocht komen vanwege zijn gedrag.

Thuis de manden in de was en de heren in de douche gezet. De laatste spullen ingepakt en om 10.28 weer op weg. Omdat het aardig wat geregend heeft, merken we dat de wasbeurt van een maand geleden, inderdaad voor een lekkage heeft gezorgd. Vanmorgen een bedrijf gebeld die op lokatie komen repareren, helaas kon ik niet meteen een afspraak maken en moeten we dus wachten of die snel tijd hebben.

Omdat ze op lokatie zouden kunnen komen toch op pad gegaan in de geplande vakantierichting en in Brunssum beland.

Vanmiddag de verzekering gebeld en ook een door hun geadviseerd schadebedrijf. Die zijn zo lief om morgen te kijken en een noodreparatie uit te voeren, zodat we in elk geval droog op pad kunnen.

Bas en Hummer waren blij dat ze weer thuis waren. Moesten elk uur een plas en een poep. (Hebben zichtbaar voldoende gegeten in pension). We waren telkens net voor een grote bui thuis.

De avond weer door gebracht met boek en muziek.

Hopelijk kan morgen het dakluik zo gemaakt worden dat we droog weg kunnen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Simone:
    24 juli 2023
    Succes met het dak….. hier net flinke bui gehad😩