11-12 Hummers sterfdag

11 december 2023 - Oss, Nederland

Vannacht goed geslapen, ondanks de storm.

Na het ontbijt even naar huis gegaan. Camper zoveel mogelijk leeg gemaakt. Het was gelukkig droog. Bas zijn snuifje gegeven. Flink eerder dan normaal, want hij vergiste zich gisteravond al door de stress en beet me weer een keer. Gelukkig niet heel erg. Hij is er volgens ons zelf van geschrokken, want hij kwam 15 min later heel lief kusjes geven.

Om 11.45 waren we bij de dokter. Hummer zat lekker bij Jos op schoot. Hij kreeg op schoot een prik en ging rustig slapen. Toen hij zijn infuusje moest hebben, heb ik geholpen. Ik wilde de rustige sfeer niet verpesten door er een assistent bij te hebben. Daarna ging hij in zijn mandje weer bij Jos op schoot en sliep heel snel in. Bas kwam er lekker bij liggen.

20231211_12245420231211_122500

Gelukkig kregen we alle tijd om afscheid te nemen. We hebben gewacht tot Bas er klaar voor was.

20231211_122918

Hummer heeft bij Jos op schoot gelegen op weg naar Peelrust in Handel. Daar mocht Hummer onder de waterval liggen in de afscheidsruimte.

20231211_132723

Bas heeft hem nog 1 kusje gegeven.

Om 15.00 waren we weer thuis. Onderweg zagen we een hele felle dubbele regenboog.

20231211_142606Hummer is dus goed aangekomen en opgevangen boven.

We zijn alle 3 doodmoe. Maar zijn blij hoe het verlopen is.