7 mei

7 mei 2022 - Pelt, België

Vanmorgen vroeg op en nog voor het ontbijt gaan rijden. De volgende stopplek in Pelt zou snel vol zijn.

In Pelt wel een camperplek gevonden, maar niet aan het water. Ook de wc loosplek was bijzonder. Maar verder gaan zoeken, was de andere plek iets verder op, via voetpad en fietspad. En daar rijd je niet zo snel in natuurlijk.

Het is erg warm en zonnig. Het wc papier is op (we bleken wel nog 5 rollen keukenpapier te hebben🤫🤭), dus toch maar het centrum in gelopen. De dakluiken open gelaten, want mooi weer🙄.

Na de boodschappen een lekker 🍧 gegeten, kon je daar alleen contant of met een belgische betaalapp te kunnen betalen. Ik als borg achtergebleven, Jos op zoek naar een pinautomaat. Na betaling verder gelopen en toen begon het te druppen: EN DE DAKLUIKEN STONDEN OPEN😳😖. Maar snel teruggelopen. Net op tijd thuis voor het echt begon te storten.

Na een bui van 30 min was het weer droog, maar geen weer meer om buiten te zitten helaas.

Binnen lekker rustig onze vakantie afgerond, morgen weer terug naar het Osse.