20-10

20 oktober 2023 - Beek, Nederland

Wat een k.... weer vandaag. Heel lang uitgeslapen dus🤫🤭.

Tussen de ergste buien door de fietsen opgeladen en de isolatiemat weggehaald.

Na het ontbijt/brunch richting Beek vertrokken. Daar is én een groot overdekt winkelcentrum én een camperplaats.  Met wat moeite een parkeerplek gevonden bij de Marcado en daar (erg) warm en droog rondgelopen en een mooie thermobroek en overhemd gescoord voor Jos.

We ontdekte een paspop waarvoor Jos model gestaan zou kunnen hebben.

20231020_162301

Bij Bakker Bart een broodje gegeten, scheelt weer koken vanavond. Daarna richting camperplaats.  Is hier altijd wat tricky, want er zijn maar 2 plekken en het is erg gewild. Maar we hadden geluk. Niet helemaal vlak, maar voor 1 nachtje prima.

Naast ons een geinige camper.

20231020_181440

Met deurbelcamera en glas in lood ramen. En een buitenkeuken.

20231021_084023

Vanavond wordt het weer t.v. kijken, lezen en radio luisteren bij de kachel. We hebben een leuke week gehad.