Dag 13 een vervelende start

7 augustus 2019 - Appelscha, Nederland

Vanmorgen wakker geworden door een stekende pijn in mijn bil en bovenbeen. Kon niet vinden waardoor en wrijven hielp niet.  Na het opstaan en nog eens heel goed zoeken lag er een dooie 🐝 in bed. Die heeft in doodsangst 2x gestoken voor hij get loodje legde. Plekken meteen uitgezogen met het pompje, afterbite erop en later nog triamcinoloncreme omdat het al rood aan het worden was.

Daarna protesteerde het bed. De rechterschuif wil niet vast blijven zitten. Wil hij wel vaker niet meteen, maar nu helemaal niet. De vorige eigenaar had er al een kartonnetje tussen gedaan, maar dat is niet voldoende. Weer aan de hobby dus vandaag.

Daarna alles buiten gezet voor het ontbijt. Begint het een beetje te druppen. Alles toch maar weer naar binnen gehaald. 5 min later begint het te hozen. Toen maar binnen gepicnickt.

Mijn bed gerepareerd.  Een beugeltje van het niet werkende vliegengordijn paste er precies tussen en had de gaatjes op vrijwel de goede plek zitten. De 2 originele beugeltjes die erop zaten (al vreemd 2 dezelfde op elkaar?) Waren al helemaal uitgelubberd in het gat  wat de schuif tegen moet houden. De schuif komt ook maar een mm of 6 uit het bed terwijl de ruimte  naar de muur vele malen groter is. Ben trots op mezelf    💪👧. Echte powerlady.😊

Uiteindelijk vertrokken richting het natte neuzen pad, een🐶🐕🐩 los bos. Begin was moeilijk te vinden, maar met een kaart en wat geluk vonden we hem toch. Nu is 4,5 km lopen in een bos met krukken en kromne benen wat lastig, dus Jos ging met de fiets. Die kan ook op wandelstand. Met bloed, zweet, spierballen en adrenaline is het ons gelukt! De fiets met Jos erop moest regelmatig worden geduwd: door mul zand, berg op, op hele smalle paadjes en over boomwortels heen. Af en toe zakte 1 van de zijwielen over een randje met Jos er bijna bij. Lotte heeft een stuk in de fietstas gezeten, was zo buiten adem dat ze op getild wilde worden. Haar ❤ gaat dus zichtbaar achteruit. Na 15 min ging het weer en heeft ze de rest weer zelf kunnen lopen.

Bo heeft zich super gedragen. Rende  de hele tijd heen en weer tussen de fiets met de baas en ons wandelaars. Zo lief van haar.

Na een welverdiend alcoholvrij  🍻 op een terras zijn we boodschappen gaan doen en hebben we lekker buiten kunnen eten.

Het was weer een heerlijke dag vandaag.