Dag 12 6 augustus

6 augustus 2019 - Appelscha, Nederland

Redelijk op tijd op gestaan.  Lekker ontbeten en op naar de volgende locatie. 28 km verder. Naar Appelscha. De 🐕🐩🐶 deden of ze een paar uur in de auto hadden gezeten. Een camperplek achter een huis op 1 min van het kanaal en 5 min van het centrum.

Meteen de fietsen gepakt op weg naar Wateren naar een braderie. Netjes de borden gevolgd en toen zaten we in Hoogersmilde😟. Totaal aan de verkeerde kant dus. Bij een Rustpunt koffie en thee gedronken.  Dit zijn leuke plekken.  In een tuin bij particulieren met een mogelijkheid om koffie, thee, limonade te pakken voor een euro. Helaas waren hier na 1 kopje de senseo pads op en moest ik zelf een kopje afspoelen voor de thee.

Na een welverdiende pauze via de knooppunten route weer terug naar huis. 22 km gefietst, daarna door naar het centrum om wat te eten. Het is heerlijk buiten,  alleen vinden de 🐝🐝 dat ook. Tot 2x toe nam er 1 zwemles in Jos zijn bier. Uiteindelijk toch maar naar binnen gevlucht.

Het is erg bijzonder dat onze manier van vakantie vieren zo vreselijk overeenkomt. We hebben allebei het gevoel dat we doen wat we willen doen zonder concessies te hoeven doen aan de ander.

Lekker gegeten ik een sate stokje en Jos kippeling (geen schrijffout). 2 alcoholvrije Leffe erbij. Niks mis mee. Om 18.00 weer thuis. Staan nu maar met zijn 2en. Kunnen er veel meer staan. Wij gebruiken ongeveer een kwart van onze plek, zijn nl super royaal.

Vanavond lekker buiten zitten denk ik.

Onze laatste week is alweer in gegaan.