4-8

4 augustus 2023 - Paderborn, Duitsland

Lekker rustig aangedaan vanmorgen. Na het ontbijt de stad ingegaan.

In de Dom basiliek geweest.

20230804_134208

Jos kon zelfs naar de crypte omdat er een, mooi weggewerkte, lift in zat.

20230804_132615

20230804_13342820230804_133437

Daarna kwamen we langs een heel klein winkeltje met de naam Cha cha cha.

20230804_142132

Hier verkochten ze danskleding en schoenen. Een paar goede dansoefenschoenen gekocht. Je voelt niet eens dat je ze aan hebt😁.

Toen wilde Jos de Decathlon in, een dure beslissing🤫😉. Nu dus in het bezit van 2 hele grote en hele lichte badlaken en 2 gewone handdoeken van het zelfde materiaal. Neemt minder ruimte in dan onze huidige handdoeken. Ook meteen een passend badpak gekocht.

Thuis een kop koffie gedronken, een dagje extra staplaats geboekt, de mannen thuis gelaten en stad weer in gegaan. Daar ging mijn schoen kapot, dus op zoek naar een schoenmaker. Daar kwamen we om 17.40 aan, maar repareren duurt 40 minuten. Dus een pittige discussie tussen vader en zoon. Van vader morgen om 10.00 terugkomen en zoon zegt dat het vandaag nog wel kan. Voel me zwaar schuldig, maar schoen wordt gemaakt. Nu is hij niet op de mooiste manier gemaakt (dat kon morgen pas) maar gewoon functioneel en kan ik weer gewoon lopen.

Als avondeten een paar lekkere broodjes gekocht en op het terras opgegeten. Het is lekker weer vanavond.

Daarna doorgelopen naar de Marktkauf voor de ontbrekende boodschappen. Om 20.30 zaten we, ik met wat moeie voeten, aan de koffie.

Weer een mooie dag gehad vandaag.