30 juli zaterdag

30 juli 2022 - Diksmuide, België

Plan vandaag was om naar Damme te gaan, daar kon je gratis parkeren. En het zou een soort mini Brugge zijn.

Dat laatste klopte wel, alleen konden we de camper nergens legaal parkeren. We zijn dus maar doorgereden naar een plek richting de bestemming van morgen, een campercamping in Diksmuide. Het wordt nu een klus en poets dag.

20220730_131937

Halve camper gesloopt om bij de watertank te kunnen (helaas kon ik niets  zien  in de tank), opnieuw wat water gevuld met de jerrycan, uurtje gewacht en waterpeil bleef gelijk. Toen telkens weer wat meer water erin, zonder lekkage. Hij lijkt dus gewoon te werken en er komt weer water uit de kraan.

Jos zijn rolstoelrug  opnieuw afgesteld en de camper gepoetst.

Bij het winkeltje een homemade boerenijsje en een streekbiertje gehaald.

Lekker buiten gezeten, de honden hebben de hele middag lekker geslapen. Kunnen ze er morgen weer tegen.

Vanavond druk verkeer, veel buren kwamen langs voor een praatje en deze jongen kwam langs.

20220730_182113

De omgevingsgeluiden zijn ook landelijk, koeiengeloei, hanengekraai en schapengeblaat.

Uitzicht de andere kant op:

20220730_183944

Bas heeft eierkoek geproeft, had in 1e instantie toch niet zijn voorkeur, maar na een paar keer proeven bleek het toch best lekker.

We hebben nog lang buiten gezeten.