2 mei

2 mei 2022 - Turnhout, België

Rustig dagje. Jos is flink verkouden en voelt zich niet lekker. Heeft samen met Hummer lekker uitgeslapen.

Ik heb met de honden het park verder verkend en ben daarna boodschappen gaan doen in de Carrefour. Een turbowinkel waar je, behalve supermarktdingen  alles kan kopen: witgoed, computers, kleding, boeken, tuinspullen, etc. Ik was erg onder de indruk van de hoeveelheid koffie. 10 meter schappen tot bovenaan vol!

Daarna lekker met Bas buiten gezeten in de zon. Ik lekker met een boek, Bas met zijn mand.

Vanmiddag nog even samen  naar de Carrefour geweest, toen was Jos zijn batterijtje alweer leeg, en verder genoten van het zonnetje.

De mannen zijn nog een keer naar het park geweest met zijn 3en.

Na het eten Jos aan het werk gezet, de tafel stond er van het eten, dus dan is afwassen makkelijk.

Tot 20.00 lekker buiten gezeten.  Een topdag.

1. Nicole:
    2 mei 2022
    Ah kijk je eerste bewuste kennismaking met een carrefour oid, de koffie is er ook nog eens flink goedkoper meest dan in nederland. Als je iets geks zoekt hebben ze het er wel. Idem de hoeveelheid vis in blik is ook enorm. Wij zijn er nooit in 15 minuten klaar met een leeg karretje

Hopelijk Jos snel weer beter.