15-2

15 februari 2024 - Ommen, Nederland

Het goot vanmorgen weer, dus na het ontbijt naar Hotel Paping gegaan voor sauna en zwembad. Wat behelpen,maar wel lekker relaxed. Bas paste op de auto, want die durfden we niet in de kamer te laten.

Helaas lukte het niet om na de relaxte ochtend wat te gaan drinken bij hotel Paping. Eerst liepen diverse medewerkers ons voorbij en toen we wat wilden bestellen bleek Bas niet gewenst te zijn. Er werd ook geen alternatief om te zitten aangeboden. We zijn dus maar terug gereden naar De Zon, waar we wel welkom zijn. Even een tosti gegeten voor we zouden gaan fietsen. En toen belde de kapper van papa op dat hij onwel was geworden en de ambulance er was. Snel betaald, de fietsendrager op de auto gezet en de koffers ingepakt. Klaar om te vertrekken.  Bleek hij "gewoon" vergeten te zijn dat je moet eten, zeker als je (te) druk bezig bent. We mochten dus niet terug komen van hem, want niets aan de hand. Toen maar een wijntje gepakt voor de schrik.  Jos rijdt als het toch nodig blijkt te zijn om te vertrekken.

Na een middagje in de lounge maar besloten om te blijven eten in het restaurant.  Tartaar van rund. Maishoen en kalfsoester.

10000110271000011029

En kaasplankje na. Het was heerlijk.  Vooral met 2 wijn en een port erbij.

Om 19.00 waren we weer op de kamer. Was uiteindelijk toch een fijne dag.

Jouw reactie