14-2 Valentijnsdag

14 februari 2024 - Ommen, Nederland

Heerlijk geslapen.  Goede bedden én goede kussens (ik was mijn eigen kussen vergeten). Om 7.30 werd Bas erg wakker, die maar even op bed genomen. Er ligt toch een deken van thuis op. De wekker liep om 8.00 al af, want ontbijt tot 10.00🥴.

Een lekker ontbijtbuffet in de mooie pub.

10000109781000010979

Bas bleef telkens rustig wachten in de pub als we wat gingen halen in het restaurant.  Wat een knapperd.👍

Omdat het tot 14.00 wat blijft regenen, terug op de kamer liggen relaxen.

1000010984

Kunnen we vanmiddag gaan fietsen. Zijn we kant en klaar, blijkt de accu van mijn fiets niet opgeladen, ondanks 2 dagen aan de lader. 😖 Display gaf een fout melding. Maar weer aan de kader gezet, nu eerst display gekoppeld. Hopelijk is hij na een half uur voldoende wel voldoende opgeladen. Dus eerst maar aan de koffie.

Helaas laadde de fiets niet zo hard op als gehoopt en begon het steeds harder te miezeren. In een lokaal magazine zagen we een goede schoenwinkel in Hardenberg. Daar dus maar naar toe gereden. Het 1e paar 👟👟 dat ik aanpaste was meteen raak en die hadden ze ook in een andere kleur. Dus maar meteen 2 paar gekocht. Gelukkig was er 1 paar 50% afgeprijsd.

Jos wil nooit een rugzak achter zijn stoel, maar deze valt niet eens op.

1000010993

Nog even een rondje Hardenberg gedaan, maar gezien de regen ons al snel richting eetgelegenheid begeven. Een grote keuze uit kleine gerechtjes. Dus klein soepje, broodje met tapenade en champignons in knoflooksaus gekozen. Met een Skuumkoppe 0,0 % en een Grimbergen dubbel.

10000109941000010995

In de regen weer terug gereden, nu via de grote weg, want de heenweg was erg smal voor een 60 km weg.

Bij het hotel veegde Bas netjes zijn poten na het plassen. Ik weet alleen niet of de auto hier ook zo blij mee was.

1000010996

In de lounche nog een lekker toetje gepakt. En natuurlijk wilde de kleine man op schoot.

1000010999

Na het dessert hebben we allebei een speciaal bokbiertje van Brouwerij 'T Laer.

1000011009

Bas vond hem ook lekker.

1000011008

Vanavond lekker voor de buis gehangen en Bas heeft heerlijk geslapen.

1000011014

We hebben een fijne dag gehad. Hopelijk is het morgen iets droger.

Jouw reactie