Weekend met een traan

10 december 2023 - Velp, Nederland

Op 9-12 de camper opgehaald bij de garage ivm kleine lekkage. Hummer was ouderwets weer mijn co-piloot.

20231209_13274520231209_132752

Omdat we maandag afscheid moeten  gaan nemen van onze Hummer, besloten om nog een weekendje weg te gaan met zijn 4-en.

Camper snel ingepakt voor 2 nachtjes en naar Velp gereden. Een mooie rustige plek. We verklaarden ons zelf wel wat voor gek omdat het 🌧🌧🌧, maar toch. Om 15.00 stonden we op de plek en hebben we nog gelunched met een wrap van de Aldi.

Tussen de buien door nog klein stukje gelopen met onze beide mannetjes. En er achter gekomen dat de rolstoel dus toch via binnen naar de voorstoel kan. Dit hadden we de afgelopen 4 jaar al tig keer geprobeerd, zonder succes. En nu lukte het ineens wel. Scheelt een stuk als het giet.

's Middags een leuke tekenfilm gekeken.

Het avondeten was een heerlijke salade. Helaas waren we het tafeltje vergeten, die lag nog thuis omdat er nog wat aan gesleuteld moest worden.

Vanavond kwam Simone gezellig op de koffie om afscheid te nemen van onze kleine man.