Dag 1 10 augustus

14 augustus 2020 - Zutphen, Nederland

Dag 1. 10 augustus

Midden in een hittegolf toch maar vertrokken.  We hebben maar 1,5 week samen voor Jos weer naar school moet en ik ben al blij dat ik 2 weken heb gekregen van mijn nieuwe werk.

Doel: Doetinchem.  Hier hebben we pas 1  nacht  gestaan. Helaas ben ik beroerd van de warmte en zijn we doorgereden naar Zutphen waar een bodycooler voor mensen te koop is. Gelukkig was er nog precies 1 en ook nog in mijn maat.

We hebben een lekkere plek in de schaduw. De honden zijn blij met hun bodycoolers en ik met de mijne.

Met zijn 4en in een treintje Zutphen in geweest: ik duw de rolstoel en Jos ds wandelwagen. Wat een rottig wegdek voor een rolstoel. Al die kleine keitjes .

Op een terras wat gedronken. Buiten voor de camper gezeten tot hey donker werd.  Het is 35 graden binnen😖😥.

Voor de honden een deken nat gemaakt want de bodycoolers liggen voor in de cabine en ik kan er niet bij.

Om 4.00 even naar buiten, Lotte moest een plas. Hummer genoot zo van de koelte dat hij pas na lang wachten terug kwam.

Ondanks de hete plaknacht redelijk geslapen.

1. Nicole:
    14 augustus 2020
    Ah zuthpen daar hebben wij van 7 op 8 augustus gestaan, en nee de kasseien zijn geen pretje met rolstoel of scootmobiel hihi