Naar België

19 mei 2023 - Oud-Turnhout, België

Vanmorgen op tijd op zodat we keurig om 10.00 in Kaatsheuvel waren. Een 2e poging om de camper aan te passen, bij het bedrijf dat ook de Toyota heeft aangepast. Na ettelijke ☕️☕️☕️☕️ met een koekje, een oplossing gevonden voor bij het bed. Voor ons gevoel een stevigere constructie dan het andere bedrijf had geopperd.  Helaas ook iets duurde, maar nu speelt de gunfactor ook een grote rol. Is net voor de zomervakantie klaar.

Daarna naar Turnhout gereden. Ondanks mijn vraag voor de snelle route aan onze Truus, was de route erg touristisch. Dwars door Baarle Hertog en Nassau en over zeer smalle wegen. Meerdere adrenaline momenten gehad, maar wel een mooie route. Helaas was de plek die we bedacht hadden vol. Door naar optie 2 in Oud-Turnhout. Kwamen we op een punt in de stad waar we al een keer gestaan bleken te hebben. Turnhout hoeven we dus niet meer heen 🤪.

We hebben nu een plek op een parkeerplaats naast de kerk

20230519_164637

met een klein 🌳pje ernaast, dat geeft iets schaduw gelukkig.

20230519_164945

Even wat gegeten en Oud-Turnhout onveilig gemaakt. Hummer wilde eigenlijk niet mee, maar in de mand op Jos zijn fiets vond hij toch wel een optie.

Rondje gelopen en bij Den Ijsbol zitten relaxen.

20230519_154902

Het was warm

20230519_155100

En nog warmer

20230519_16052220230519_160519

Om 16.40 waren we weer thuis. Lekker campergedrag vertoont: buiten gezeten met zijn 3en, want Hummer ging binnen een slaapje doen.

Er is voor Bas weer een leermomentje: we staan tegen de schutting van een tuin waar een hondje woont die zijn territorium flink bewaakt. Een blaffende hond op 1,5 meter van onze camper dus😲😥. Bas moest nu dus leren dat hij daar niet op hoeft te reageren. En dat deed hij best aardig. We zijn trots op hem.

Vanavond een lekkere ceasarsalade gegeten.

Screenshot_20230519_200610_Gallery

Bas en Jos zijn vuilniszak weg gaan brengen. Hummer wilde niet buiten liggen en niet alleen binnen. Uiteindelijk maar het nuttige met het aangename verenigd en hem in zijn mand op schoot gezet. Hij tevreden en ik kon mijn boekje rustig lezen.

20230519_195934IMG-20230519-WA0006

Tegen 20.00 begon het af te koelen. Jos heeft (voor het eerst) zelf zijn fiets vastgezet aan de mijne achter de camper.👍 Wat een topper is hij toch☺️😘🥰.

De 🦽 nog even vast en droog gezet en daarna binnen een lekkere bak latte machiato met een

20230519_205759.

Weer een fijne dag gehad met zijn 4en.

1. Jos van Rosmalen:
    19 mei 2023