3 augustus

3 augustus 2021 - Emden, Duitsland

Wekker weer om 8.30 gezet. Lekker snoozen gaat helaas niet omdat de mannen dan metéén wakker zijn en gaan blaffen. Dus meteen eruit. Omdat we nu op de hoek staan, kunnen we meteen eruit zonder de riempjes vast te maken. Kunnen ze meteen hollen. Zelfs Bas heeft de lol van het hollen ontdekt. Ook begint hij steeds beter te luisteren. Op de fluit en het roepen. Dat ik zijn lievelingskoekjes bij me heb als beloning helpt natuurlijk wel.

Rond een uur of 10.00 vertrokken voor een heerlijke fietstocht, met zalig fietsweer. Lekkere temperatuur en weinig wind.

Eindpunt Rysum. Paar keer gestopt voor koffie, maar alles was dicht. Ook paar keer moeten stoppen vanwege ontsnappogingen van Bas. Is hem uiteindelijk 1x bijna gelukt. Hing hij aan zijn tuigje aan de fiets🥴. Gelukkig konden we hem optillen voor hij echt viel. Morgen maar een ander tuigje aan, waar hij niet uitkann klimmen.

Na dik 40 km door polderland, langs de waddenzee vonden we eindelijk een warme kop koffie met een broodje. Heerlijk. Daarna nog 4 km naar huis. Alle 3 de mannen hebben even lekker gedut.

Was weer een heerlijke actieve dag.