3-1 rolstoelophaaldag

3 januari 2023 - Brummen, Nederland

Na het ontbijt de camper weer reisklaar gemaakt en richting Medipoint vertrokken. Omdat we tijd over hadden en onderweg een camperbedrijf tegen kwamen, mezelf even "georienteerd" op een vervanging van onze huidige camper. Er kwam er 1 in aanmerking: mooie garage, redelijk behapbare lengte, mooie inrichting, automaat en bed geschikt voor Jos.

20230103_122848

Nu alleen nog maar onze camper goed inruilen (moet dan minimaal €10.000 opbrengen) en ergens €85.000 vandaan zien te halen en de aangepaste bediening er inlaten zetten 🤣🤣🤣🥴. Voorlopig nog blijven dromen dus😁😜. Ons kleine campertje functioneert nog prima gelukkig.

Om 13.00 waren we (een uur te vroeg)  bij de rolstoelophaalplek. Met een lekkere bak koffie, keuze uit diverse soorten, een half gewacht tot de lunchpauze klaar was. En Jos zijn oude rolstoel na 7 jaar trouwe dienst omgeruild gaat worden voor een nieuwe.

20230103_134052

Jos is blij met zijn rolstoel, helaas stond Jos niet zo fotogeniek als hij gehoopt had, dus geen foto.

Daarna naar Brummen gereden, daar wordt morgen de handbike om gezet.

Lekker gegeten: konijnenstoof met rode kool stamppot. Daarna bij Rudi koffie gedronken en kennis gemaakt met de wandelende tak.

20230103_202231

20230103_202234

20230103_202524

20230103_202242

20230103_202333

Bij terugkomst lag de camper vol met spuug en plas. Hummer had niet alleen zijn  eigen grote bot opgegeten, maar waarschijnlijk ook die van zijn broer. Vandaar het spuug. Hummer  bleef ook aan het piepen. De plas bleek van Bas te komen, die tilde waar wij bij waren nog even zijn poot op binnen.

Bas was daarna weer ouderwets op dreef met grommen en bijten. Weet niet wat er is gebeurt in de 2 uur dat we niet thuis waren. Mooi balen in elk geval.

Leuke dag met een wat vervelende afsluiting😟. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.