28-12 hangdag

28 december 2023 - Drachten, Nederland

Bas kon vannacht zijn draai niet vinden, ging telkens voor in de cabine liggen en kon dan niet meer terug, kon ik er weer uit. Tot 4x toe. Toen heb ik het hekje maar weg gehaald. Daarna was hij gelukkig stil. Het stormde flink vannacht, leek soms of Jos zijn fiets van de drager werd geblazen. (Zat er gelukkig nog gewoon op vanmorgen). Toch prima geslapen.

En uiteindelijk zelfs heerlijk uitgeslapen. Om 8.45 was Bas wakker, hij wilde niet naar buiten, dus maar op het grote bed gelaten. Na ff kloten werd hij pas om 11.45 wakker en wij dus ook.

Omdat we niet kunnen beslissen wat we gaan doen vandaag en vanwege de wind, maar besloten om er een hangdag van te maken vandaag.

We konden ook nog genieten van de activiteiten op het voetbalveld. Top2000 weer aan, regen op het dak, dus wat wil je nog meer.

Omdat het net niet koud genoeg was om de kachel aan te zetten, lekker onder een dekentje gezeten met zijn 3en.

20231228_132943

Uiteindelijk toch maar de kachel aangezet, want echt comfortabel was het niet.

Jos was nog steeds blij met zijn Jas en keek, onder toeziend oog van Bas, nog even waar alle zakken zaten.

20231228_152754

Vanmiddag na een winderige wandeling snoepjes in zijn speeltje verstopt.

20231228_155253

Hij was er druk mee, maar omdat het nieuwe snoepjes zijn (de snoepjes kwamen uit zijn kerstpakket), geldt de regel: " Ken ik niet,  dus Lust ik niet!". Hij moet alles eerst 3x in zijn bek gehad hebben voor hij weet of het lekker is. Gelukkig bleek deze regel te kloppen. 3x in zijn bek en ze waren toch wel lekker.

Vanavond spagetti gemaakt

20231228_174446

en daarna vooral Bas gerustgesteld, want flinke wind en vuurwek maakte dat hij zich niet helemaal top voelde. Hij heeft dus bijna de hele avond op de bank gelegen.

20231228_192919

Na een heerlijke stormige hangdag weer op tijd ons bedje in. Morgen op tijd op.