1 augustus

1 augustus 2021 - Emden, Duitsland

Zomervakantie 2021

1 augustus 2021 - Emden, Duitsland

Vanmorgen rond 10.30 vertrokken vanuit Beuningen, na een volle bezoekjesaflegdag gisteren. Door de Covid moesten we ons gisteren ook nog registreren om Duitsland officieel i  te mogen. Na dik een uur zoeken en creatief zijn is dat gelukkig goed gelukt.

Vandaag stond de langste rit in de planning. 287 km naar Emden. Met wat tussenstops waren we eindelijk om 16.00 op de geplande camperplek, helaas waren daar al te veel campers. Even wat gedronken en toen toch maar 5 km doorgereden. Staan nu bij een haven, met uitzicht op gigantische boten en het water. Helemaal gratis👍. Daar stond het ook vol, maar gelukkig reed er een auto weg en was er een echt camperpkekje vrij voor ons.

Even lekker uitgewaaid met zijn 4en. Bas en Hummer hebben lekker lis kunnen hollen.

Jos en Hummer gingen koken. Bas en Lon zijn nog wat gaan wandelen. Bij terugkomst was het eten klaar en konden we was het mooie zonnige uitzicht genieten.