Dag 7 Regen dagje

1 augustus 2019 - Earnewald, Nederland

We hebben heerlijk geslapen en daarna gebrunched. Wasmachine en droger gereserveerd voor vanavond, want de waszak zit vol.

Daarna op de fiets gestapt, ondanks de weersverwachting.  Naar het skûtsje museum gegaan. En daarna doorgefietst naar Oudega. In de stromende regen. Geschuild met een kopje koffie. Daarna er ook maar wat gegeten. Ons "we kennen elkaar al 5 weken feestmenu"  Een zeer goed praatse eigenares. Was erg gezellig.

Om 17.30 terug bij de camper.  De meiden even laten rennen op de terugweg. Honden in de camper gedaan en samen terug naar  het dorp gefietst. Was in de machine gedaan, over een uur is hij al klaar, kan hij in de droger. Gemak dient de mens.

Een ijsje gegeten en een spelletje gedaan. De was om 19.30 uit de droger gehaald, nog een rondje gefietst samen.

De honden waren heel blij dat we weer thuis waren. Hebben even de pootjes gestrekt em lekker buiten gegeten.

Inmiddels schijnt de zon door de wolken. Het is héérlijk buiten.  Weer een fijne dag gehad, ondanks de regen vanmiddag.