9 augustus

9 augustus 2021 - Oldenburg, Duitsland

Lekker op tijd op. Mijn dip van gisteren is gelukkig, zoals verwacht, weer helemaal over. Duurt meestal maar 1 dag en een forse vreetbui is een goede remedie.

Alle afval geloost, watertank weer vol. 110 km naar Oldenburg gereden. Helaas was het vrouwendag in de sauna, dus dat gaan we morgenochtend maar doen. Vlakbij de Olantis saunawelt is een klein camperplaatsje aan het water. Voor 2 euro per nacht staan we super! Morgen klein stukje lopen. Er mogen hier 3 campers staan, wij waren de 3e.  In het uur erna kwamen er nog veel meer, maar helaas: 3 = vol.

Bas wil graag loslopen, maar dat gaat hier helaas niet. Op 1 meter van de deur gaat het steil naar beneden het water in. En aan de andere kant zit een redelijk drukke weg.

Bas heeft een lievelingsslaapplek gevonden, voor de autostoelen. Komt hij af en toe even zijn kop om de hoek steken. Soms staat alles zo vol dat we ons afvragen hoe hij het voor elkaar krijgt om er te komen.

Omdat het mooi weer is, lekker gaan wandelen met zijn allen. Hummer heeft voor het eerst weer zelf  gelopen. (Was met zijn pootje onder de deur gekomen 2 weken  geleden).  We zitten vlak  bij het Schlosspark. Supermooi. Na een grote ronde bij het restaurant van de sauna terecht gekomen. Fish en chips besteld. Groot draaiplateau vol en later weer leeg. Was heerlijk. Een Jever en eeen Kostrizer erbij. Helemaal top.

Dadelijk nog 850 m naar de campercen we hebben weer een topdag achter de rug.

We waren net voor de bui van 17.30 thuis👍

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda Bissels:
    9 augustus 2021
    Veel plezier morgen in de sauna!
  2. Simone:
    10 augustus 2021