6 mei animal event

6 mei 2022 - Tilburg, Nederland

Vanmorgen op tijd op en na het ontbijt op de fiets naar de beekse bergen voor het animal event.

Hele dag buiten geweest, (iets teveel) los zand en (helaas net iets te) hoge temperaturen.

Tassen vol met folders en goodie bags.

Bas heeft een Hooper workshop gedasn, maar dat werd toch iets teveel van het goede qua spanning, dus na 4 best goede rondjes heeft Hummer het overgenomen. Die vond het geweldig.

Ook de escaperooms waren wat lastig voor Bas, Hummer was er erg goed in.

De ballenbak: daar durfde Bas wel in, niet voor de prijzen, maar wel voor de lol. Ook allebei de balans parkoursen vonden ze leuk. Oud hollandse spelen (touwtrekken, sjoelen of koekhappen) was niet aan Bas besteed, maar hij was rustig en ontspannen aanwezig en daar waren we al heel blij mee.

Er was veel om te snoepen, zelfs snoep die Bas lekker vond maar ook veel "lust ik niet" snoep. Hummer luste wel alles.

Hummer is nog even wezen zwemmen bij het strand en ging daarna weer bij de baas op schoot. Morgen maar weer een schone broek uit de kast😊.

Om 16.45 waren we weer terug bij de camper. Moe,heel zanderig, licht verbrand, maar voldaan. Was weer een topdag.

Na het eten weer met de fietsen en het rek lopen hobbyen. Zijn nog steeds niet tevreden met hoe ze erop staan. Morgen maar weer verder kijken bij de volgende stopplaats.

Weer lekker lang buiten gezeten en van het lekkere weer genoten.