4 augustus dag 10

4 augustus 2019 - Gorredijk, Nederland

Lekker geslapen met tot 1.00 fijne muziek van de overburen. Echte puberherrie.

Na het ontbijt op de fiets gestapt, via Bontebok, langs Katlijk. Na 11 km even gepicnickt op een bankje. Het is lekker fietsweer. Niet te koud of te warm, weinig wind, klein zonnetje.

Via Nieuwehorne  en Oudehorne terug naar Gorredijk met 25 km op de teller.

In Gorredijk wat gegeten en gedronken, om 17.15 thuis voor de camper gezeten.

Jos was heel lief in Lotte haar roze stoel gaan zitten, ondanks de herhaalde waarschuwing dat hij daar niet meer uit zou komen. Het kost mij al telkens moeite. Ik heb  heerlijk achterover liggen dutten in mijn eigen stoel. Ik heb helaas geen video mogen maken van hoe Jos uit de stoel is gekomen. 🤭 Maar wel een foto gemaakt van een tussen fase waarin Bo vet misbruik maakte van de situatie. Kon ze eindelijk de baas zijn oren wassen🤣🤣. Uiteindelijk brachten vele uren fysiotherapie de gewenste redding. Hoe sta ik op vanaf de grond!👍👍