17-8 Einde vakantie of waar is mijn zekeringkast?

17 augustus 2022 - Oss, Nederland

Vanmorgen vroeg opgestaan en naar Reek gereden. Camperbedrijf zegt: "het is waarschijnlijk een zekering". Maar konden de de zekeringkast niet vinden omdat de camper te vol was. Afspraak naken: " ik zit nu vol en ga daarna 3 weken op vakantie. Bel 20 september maar om een afspraak te maken."

Door gereden naar Herpen.  Camperbedrijf zegt: "het is waarschijnlijk een zekering". Maar konden de de zekeringkast niet vinden omdat de camper te vol was. Een afspraak gemaakt voor 31 augustus. Ook om de gasleidingen een keer af te persen.

Thuis de camper grotendeels leeg getrokken. 6 mogelijke kastjes gevonden, maar niets wat volgens mij en mijn vader op een zekeringkast gevonden🤪.

Wel het elektrische stroomschema gevonden hoe alles is aan gesloten, zonder een verwijzing naar waar de zekeringkast zich zou kunnen bevinden. 🥴

Plan is nu: we blijven thuis. Gaan verder met opruimen en dergelijke. Morhen ga ik beginnen met vervangen van de kit bij de camper. Als ik dat zou laten doen, vooral onder de opkapping boven de voorruit is het echt nodig: garage: " zijn we zeker een halve dag mee bezig" . Een prijsopgave konden ze niet geven. Maar zelf grof gerekend. 4 uur x €60,00 uurloon = €240 euro, ongetwijfeld zonder materiaalkosten. Zelf doen: €40 materiaalkosten, huren steiger (anders kom je er niet makkelijk en veilig bij) €90 voor een week = €130. Toch minstens €100 uitgespaard. Ga morgen om 7.30 naar Boels. Mag ik daar op het terrein werken, in ruil voor een 🎂!  Anders moet ik de steiger laten brengen of busje huren 2x om steiger te halen en te brengen. En ik doe mooie vaardigheden op voor de toekomst en houd er (hopelijk) ook nog een trots gevoel aan over. Al zal het best tegenvallen morgen.

Kortom: de vakantie is voorbij. De komende 1,5 week wordt combi van klussen en leuke dingen doen.

Dit was dus voorlopig weer de laatsre blog

1. Jolanda Bissels:
    17 augustus 2022
    Jammer, maar gelukkig hebben jullie toch een paar mooie weken gehad!!!!