14 augustus

14 augustus 2021 - Oldenburg, Duitsland

Toch maar gebleven. Er is van alles te doen in het centrum.

De temperatuur is goed, maar het waait frisjes, mijn jurk maar weer uit getrokken en een lange broek aan gedaan. Jurk iets te lastig met de wind.

Na het ontbijt vertrokken richting stad. Daar staan zoveel politiewagens dat ik maar even gevraagd heb of er wat aan de hand is en of we veilig het centrum in kunnen. Er was een demonstratie en het was veilig. Geen demonstratie gezien gelukkig.

Mijn fiets op de zelfde plek geparkeerd als de vorige keer. Het stond vol dus ik moest een beugel delen met een andere fiets. Die vond dat niet zo'n goed plan, een beugel delen. Ging er eerst een piep en toe ik niet reageerde een keihard alarm af. Fiets met bewegingsalarm dus🤔😖. Duurde ff voor ik dat door had, en lukyecdaarna natuurlijk niet om mijn fiets vast te zetten of weg te rijden, zonder die andere aan te raken. Alarm ging dus steeds nadrukkelijker.  Gelukkug stonden we voor een vol terras, dus had ik onbewust voor entertainment gezorgd.

Na het laatste stukje van een koorddansact gezien te hebben, bijna een uur bij een kapper zitten wachten. (Ik kon zo terecht🤪) . Nu weer een lekker kort koppie👍.

Bij Frittenmama een frietje gegeten, je mocht zelf 1 van de 10 soorten saus tappen.

Hummer is vreselijk moe. Die kwam nog moe zijn bed uit. Wilde ook niet uit de fietsmand, pas toen we iets gingen drinken na 3 uur. Hij heeft daarna maar een klein stukje zelf gelopen, is zelfs in de mand in slaap gevallen.

We hebben nog 2 voorstellingen gezien. Een cabaretachtig iets en een balans/koorddansact. Lekker op een terrasje. Hummer op schoot. Bas afwisselt op schoot en op de grond. Die is ook een beetje moe vandaag en weet eigenlijk niet wat hij wil.

Helaas moesten we eerder dan gewild weer naar huis, doordat er geen toilet op de begane grond beschikbaar was.

Tegen 18.00 zaten we lekker voor onze deur aan het water.

Wederom een heerlijke dag gehad.

1. Simone:
    14 augustus 2021
    Jullie maken wel van alles mee zeg!